Friday, October 14, 2016

Forex Nuus Desktop Alert

Nuttige skakels FXNewsAlert ver3 - Seine, krag en Nuus FX News Alert is 'n kragtige handel lessenaar aansoek vir Windows, wat Forex nuusgebeure toon en klink 'n alarm vir komende kalender gebeurtenisse. Ekstra funksies laat jou toe om pryse te stroom uit jou Meta Trader (MT4) terminale, sodat jy pryse deur middel van visuele hulpmiddels soos heatmaps, ondersteuning / weerstand, sirkeldiagramme of valuta sterkte momentum lyngrafieke daar is ook 'n News Alert widget wat gebruik kan word vir kan analiseer RSS breaking news feeds of forum poste van Forex Factory. Kenmerke GUI - nuwe, skoner koppelvlak om verskeie widgets in 'n venster Ondersteuning / Weerstand Charts toelaat - analiseer vraag aanbod oor verskeie tydraamwerke, almal op dieselfde grafiek Momentum Charts - kies momentum begin, sodat jy kan sien sentiment van dag oop tot jaar oop Nuus Krag Hitte Kaart - ontleed weeklikse nuusgebeure en programme wat geldeenhede geraak die mees Screenshots - neem 'n snapshop van jou werkspasie en notas op te bou 'n handel tydskrif of deel jou handel gedagtes met vriende Profiel Bestuurder by te voeg - skep verskillende profiele om marksentiment sien byvoorbeeld, skep Futures, FX, Metals en indices profiele Binary Options - FXNA is 'n onontbeerlike hulpmiddel vir BO handelaars soos dit meng grondbeginsels met lewendige prys en verskeie momentum gereedskap weekend - Expert adviseur werk nou die naweek, sodat jy jou analise voor kan doen van die mark oop Support Enige skenking word opreg waardeer en help met die aanbieding van die koste en gee 'n aansporing om voort te gaan die ontwikkeling van die projek. Gebruik asseblief die terugvoer bladsy indien u enige fout verslae of vrae. forex nuus lessenaar kennisgewings Beste forex nuus lessenaar kennisgewings Online Forex Trading Free Web Forex Trading Free Web forex nuus lessenaar kennisgewings Forex Nuus lessenaar kennisgewings Beste forex nuus lessenaar kennisgewings Online Forex Trading Free Web Forex Trading Free Web forex nuus lessenaar kennisgewings Forex Nuus lessenaar kennisgewings Beste forex nuus lessenaar kennisgewings Online Forex Trading Free Web Forex Trading Free Web forex nuus lessenaar kennisgewings Forex Nuus lessenaar kennisgewings Beste forex nuus lessenaar kennisgewings Online Forex Trading Free Web Forex Trading Free Web forex nuus lessenaar kennisgewings Forex Nuus lessenaar kennisgewings Beste forex nuus lessenaar kennisgewings Online Forex Trading Free Web forex nuus lessenaar kennisgewings Beste forex nuus lessenaar kennisgewings Online Forex Trading Free Web Forex Trading Free Web forex nuus lessenaar kennisgewings Forex Nuus lessenaar kennisgewings Beste forex nuus lessenaar kennisgewings Online Forex Trading Free Web Forex Trading Free Web forex nuus lessenaar kennisgewings Forex Nuus lessenaar kennisgewings beste forex nuus lessenaar kennisgewings Online Forex Trading Free Web Forex Trading Free Web forex nuus lessenaar kennisgewings Artkel forex nuus lessenaar kennisgewings die outomatiese forex stelsel is die gevolg van die implementering van gevorderde tegnologie op die gebied van forex ten einde die forex handelaars te verlig van die las van deurlopende handel. Sedert die forex mark is nie gebind deur enige tye, is dit 'n uiters vervelige vir die handelaar om waaksaam te bly dwarsdeur die lang ure sodat dit nie 'n belangrike winsgewende geleentheid misloop nie. Dit was as gevolg van hierdie rede dat die behoefte aan 'n sagteware pakket wat nodig geag wat die forex handelaar sal help om sy handel en sodoende verbeter die handelstoestande. Die outomatiese forex stelsel is 'n sagteware pakket wat gebaseer is op 'n aantal gereedskap van fundamentele en tegniese ontleding en gelei handel op grond van hierdie aanwysers. Daarom moet die handelaar wat hierdie pakket geïnstalleer nie bekommerd te wees oor die vermiste 'n besonder winsgewende tendens, aangesien dit reeds met die sagteware geregistreer is en die wat betrekking het handel is reeds uitgevoer. Trouens, dit is ná die bekendstelling van hierdie sagteware wat korttermyn-analise is 'n moontlikheid vir die handelaars sedert vroeër dit nie uitgevoer word as gevolg van sy vinnige beweging. Hierdie analise word beskou as. Gratis - FX News Alert aansoek Hierdie weergawe is nie meer ondersteun Ek het 'n eenvoudige waarskuwing baie mane gelede en het dit gebruik elke dag, heeldag sedert. Ek wou net iets wat ek kon oopmaak en vergeet, dan kry kennisgewings wanneer dinge gebeur. Ek ve lees baie drade hier op VF, so ek het gedink dit is tyd om iets terug te gee aan die gemeenskap was, sodat ek weer afgeslag die jeug te maak dat dit lyk mooi en bied dit gratis met geen registrasie, geen verpligting en ek sien uit daarna enige terugvoer en / of voorstelle. Dit is net vir Windows ek bang en ek ve altyd net dit getoets op Win XP, so enige Vista / Win 7 testers sal waardeer word. Hier is 'n kiekie: Ek geregistreerde 'n webwerf vir die aflaai: fx nuus waarskuwing P. s. nie meer gebeure vandag, so verander jou rekenaar datum / tyd om 'n toneelstuk het en sien hoe dit funksioneer, maar môre is 'n waaier van nuus, sodat jy die inligting baie nuttig sal vind. Wysig (7 September 11) Alpha ver 2,0 vrylating Gebruikers scenario Dit is hoe ek die jeug. Stap 2: Stel jou alarm voorkeur - myn is voor elk geval i. imgur /MCegw. png Stap 3 15 min: Ek dan laai die widget deur te kliek hierdie ikoon op die hoof skerm i. imgur /a2wmV. png Stap 4: Ek beweeg die widget om die onderkant regs van my lessenaar, naby die system tray, waar ek kan vinnig stom geval deur links te kliek op die ikoon wanneer dit s vasgemeer in die system tray. Ek hang oor die ikoon elke nou en dan om te sien wat s kom. Ek óf regs kliek en die gebeurtenis of links kliek en druk stom verwyder. As dit is 'n geval van belang, sal ek terug na die hoof skerm te gaan en weer die alarm tot 5 of 2 minute voor die gebeurtenis. Politiek is die skoot wat oorlog ontwikkel. Kommersiële lid geword Mei 2011 1899 Posts Werk baie goed saam met my Windows 7 as well. Vragte baie vinnig. Ek ve gespeel rond met ander nuus programme, en dit is die mees gebruikers vriendelike verreweg. Mooi gedoen. 3 kommentaar: Eerstens, dit het my verstellings toe ek opgewonde. So ek dink jy het al jou voorkeure te herstel elke keer as jy dit begin. Dit is soort van 'n pyn. Tweedens, die schuifbalk lyk 'n maar baie. Vir my, sou 'n 1/2/5/15/30 min seleksie dieselfde as die bar timer net so goed werk. Of nog beter, 'n leë aanpas insette boks. of weer 'n aanpasbare venster vir hoe dikwels jy wil die indi te verfris - Derde sou 'n verfris knoppie wees. Die tweede 2 sou my wens lys wees, maar die eerste blyk 'n probleem wat gevolg moet word vasgestel wees. Groot werk oor-al. Dankie vir die deel te verbeter is om te verander. Om volmaak, is om gereeld te verander. Aangesluit April 2007 Status: Lid 18 Posts sensasie. werk op Windows 32-bis Vista Dankie geword Julie 2006 Status: Lid 278 Posts geword Oktober 2007 Status: Lid 2760 Posts Ek dink dit sal goed werk) Dankie geword Januarie 2010 Status: handel 4x 4 life 545 Posts baie dankie pal, lyk baie goed. geniet hom. passie en dissipline Lidmaatskap herroep geword Desember 2010 10 Pos Datum tyd vergelyk. Is datums dieselfde: String is nie erken as 'n geldige Datum tyd. Ek m hardloop Win7. Aangesluit Junie 2009 Status: Lid 5 Posts Dit is 'n groot bietjie aansoek. Die enigste probleem wat ek vyf daarmee het is 'n maar dit is net gebeur wanneer dusver. Aangesluit April 2011 Status: Junior Lid 2 Posts Ek hou van hierdie inligting baie en sal dit gebruik tydens my volgende verhandelingsdag. Briljante idee en so nuttig. Aangesluit Augustus 2006 Status: Lid 1200 Posts sal beslis 'n toneelstuk met dit. Dankie. Ek leer iets nuuts elke dag geword Oktober 2010 Status: Lid 1654 Posts geword September 2010 Status: Lid 571 Posts UPDATE Nuwe weergawe beskikbaar by fx nuus site of jou ou weergawe moet jy vinnig Ek woon in die Verenigde Koninkryk en altyd net in ag geneem het die daglig besparings , sodat ander tydsones didn t vertoon vir mense vra om verskoning vir die toesig. Ek ve nou ingesluit 'n skerm instellings, wat jy kan sien deur te kliek op die rat dingetjie in die top regterkant van die hoof skerm. Daar was 'n groot funksie versoek van forexhard vir knoppies in plaas van 'n schuifbalk - ek dink dit werk pragtig as dit vererger die programme van plan kliek N vergeet. Hopelik ook vasgestel die tyd Datum vergelyk fout sommige mag ervaar. As ander die boodskap kry, laat my asseblief weet wat plaaslike instellings wat jy in Windows te gebruik. stevetwo - was dat script fout op die Forex Nuus verskillende terreine te Dit is 'n onverenigbaarheid met die leser en bladsy skrifte wat buite my beheer. Ek kry dieselfde as ek klik dukascopy skakel, so ek kan dit skakel verwyder vir 'n beter een. Weereens, ek is bly testers om te sien of hierdie werk vind installeer okay en die tydsones alle werk soos dit hoort. Politiek is die skoot wat oorlog ontwikkel. Aangesluit Junie 2008 Status: Lid 792 Posts Eerste laat my sê dankie. dit is 'n mooi stuk van sagteware in die agtergrond te hê. Ek handel Emini futures en daarom is net beïnvloed deur USD gebeure. Is daar 'n manier om dit te maak na die plek waar jy in staat is om te kies wat gebeure wat jy wil alarms gebaseer op danksy land verbind September 2010 Status: Lid 571 Posts Eerste laat my sê dankie. dit is 'n mooi stuk van sagteware in die agtergrond te hê. Ek handel Emini futures en daarom is net beïnvloed deur USD gebeure. Is daar 'n manier om dit te maak na die plek waar jy in staat is om te kies wat gebeure wat jy wil alarms gebaseer op land te danke Dit klink soos 'n maklike versoek is, kan ek dit druk in iewers in die nuwe instellings skerm as 'n drop down list laat my 'n speel. Politiek is die skoot wat oorlog ontwikkel. Amazing werk, en 'n vinnige, ook. Die tyd seleksie kenmerke is perfek nie, en dit onthou my stellings nou ook. My enigste ander versoek sou word om 'n volume beheer alarm keuses. Ek het letterlik gespring van my stoel die eerste keer dat die sirene afgegaan LOL Hoe gaan dit met 'n numeriese volume seleksie 1-10, en 'n paar basiese Windows-tipe klank stelle te kies uit iets 'n bietjie minder dramaties As jy die klank keuses toe te voeg tot die nuwe instellings venster, dan kan jy die ou sirene ruimte gebruik op die vel vir die volume beheer. Klink soos die instellings skerm die belangrikste inligting sal wees sal ek net plop ander ikoon op die toolbar vir klanke. Jou versoeke maklik geïmplementeer, maar ek d verkies voorstelle vir klanklêers. Kan jy oplaai n paar vir my om nie meer as 1-2 sekondes lank insluit, so dit kom nie t lus oor homself as dit tjeks gebeure. stevetwo - dit reeds doen dit as jy wil die nuus te ignoreer, jy stom druk, dan as dit die geval verwyder, dit bring jy outomaties klink die volgende byeenkoms sodat jy don t vergeet. Het ek misverstaan ​​jou versoek Politiek is die skoot wat oorlog ontwikkel.


No comments:

Post a Comment