Thursday, September 8, 2016

Forex Digitale Ontleding

FxWirePro finansiële ontleders monitor die globale markte om die mees tydige en nuttige data kapelaan. Real-time Markanalise FxWirePro bied 'n volle, gewaarborg oordrag van XML nuus oor 'n veilige internet konneksie. FX Tydskrif vir Letterkunde FxWirePro se FX nieuwslijn gee forex handelaars 'n voorsprong met kundige kommentaar in-diepte analise en nuus saamgestel deur ons globale span van FX redakteurs en verslaggewers. Makro Tydskrif vir Letterkunde wêreldgebeurtenis dekking wat 'n impak forex, aandele, effekte en die termynmark produk kompleks. Dekking sluit ekonomiese data punte, monetêre beleid veranderings, internasionale gebeure, eksklusiewe kommentaar en noemenswaardige prys beweging. Digitale Geld Tydskrif vir Letterkunde Saam met FX Tydskrif vir Letterkunde, FxWirePro se ontleders dek nuus en analise op die tendense, prysbewegings, tegnologie, maatskappye en mense in die Bitcoin en digitale geldeenheid wêreld. Handel Idees Kenners by die ontleding van die nuus en tendense, FxWirePro se ontleders genereer aksie handel idees. Voorbeelde sluit in ongewone opsies aktiwiteit, aandele handel te dryf op nuusberigte en prys spykers. Top Banke Navorsing kommentaar van die voorste ekonome en FX handelaars vir handel idees en huidige mark beweeg temas. FxWirePro het eksklusiewe verhoudings met honderde vooraanstaande ekonome en institusionele FX Handelaars Ekonomiese Kalender kalenders is saamgestel deur ons News Desk ontleders. Alle kalender data insluitend voorspellings is geverifieer en georganiseer. FxWirePro kalender verfyn om jou die beste beskikbare data gee. Volgens kategorieë Makro-Ekonomie Nuus Data Geldeenhede Beweging Nuus FX Opsies Geo Politiek Real Time ekonomiese aanwysers Tesourie Graderings Trading Ideas FX Order Flow tbv Tegniese Analise hoogtepunte laagtepunte Ekonomie Voorspellings Kalender Geldmark Sentrale Bank Market Moving Gesprekke Market Roundups Commodities Aandeel Indices Banke Navorsing Notes Digitale Geld bou van 'n loopbaan in Forex handels - Leer fundamentele analise Die hoofrede meerderheid van Forex-handelaars misluk is omdat hulle nie verstaan ​​fundamentele analise, te werk op 'n Forex Trading firma as Proprietory handelaars moet jy fundamentele ontleding te bemeester om te werk as 'n Geld Analyst jy moet bemeester fundamentele ontleding om te werk as 'n geld Navorser moet jy fundamentele ontleding te bemeester om 'n langtermyn suksesvolle Forex geld bestuurder moet jy fundamentele ontleding Mastering fundamentele ontleding te bemeester wees is wat sal jy maak 'n professionele handelaar en as jy besluit om te kyk vir werk as 'n handelaar kennis van fundamentele ontleding is nodig Wanneer jy hierdie kursus sal jy die geheime om fundamentele handel dat slegs professionele en proprietory handelaars weet leer. Jy sal Fundamentele ontleding leer in 'n eenvoudige maklik om te verstaan ​​wyse (jy don t het 'n graad in ekonomie) Jy sal leer hoe om korrelasie gebruik om te voorspel die uitkoms van fundamentele aankondiging om geld te maak in die proses leer hoe om die resultate te voorspel vir die nonfarm betaalstate aankondiging Wees bereid om fundamentele ontleding te leer leer om geld te maak handel die nuus soos 'n institusionele handelaar leer om te maak geld handel die nonfarm verloont announcemnet leer hoe om die resultate BBP voorspel met behulp van korrelasie leer hoe om die VPI resultate te voorspel, die duursame goedere resultate te kry 'n breë begrip van rentekoerse, inflasie en sentrale banke en hoe hulle invloed op die mark Leer hoe om die Retail verkope gebruik, PPI, PMI en ander fundamentele aankondigings te verbeter jou handel te verstaan ​​wat sentiment, risikovermyding, risiko-aptyt en hoe dit kan invloed op jou handel Hier is die vyf groot Amerikaanse Fundamentals Kry 'n dieper begrip van die ekonomiese aanwysers en hoe professionele handelaars gebruik dit om geld te maak Leer hoe om te maak geld handel olie Kry 'n breë begrip van hoe oliepryse beïnvloed die Forex mark Hier is die redes waarom oliepryse gedaal en die faktore wat oliepryse beïnvloed Leer wat OPEC en hoe jy geld kan maak uit hul vergaderings Neem hierdie kursus as jy wil om handel te dryf Forex vir 'n lewe neem hierdie kursus as jy wil bemeester fundamentele ontleding Neem hierdie kursus as jy wil om jou handel met fundamentele ontleding te verbeter kan jy maklik weet die lang termyn rigting van die mark te neem hierdie kursus as jy wil 'n loopbaan in die Forex ek 'n lewende getuie dat as jy dapper genoeg om dit te droom weer, kan dit gebeur, moet jy te wees bepaal dat maak nie saak wat dit neem jy gaan nie ophou nie, weer jy nie van plan om op te hou, jy gaan nie moed opgee nie totdat jy maak jou droom 'n werklikheid geword. Op die ouderdom van 16 het ek begin leer Forex. Ek het 'n paar Forex kursusse en ek was vasbeslote dat ek gaan om een ​​van die grootste Forex handelaars wees. Agt jaar gelede toe ek begin handel Forex professioneel Ek was besig om 'n baie foute en is nie al te veel geld. Ek het besluit om te begin doen my eie marknavorsing, bepaal dat ek 'n handel strategie wat my sou maak konsekwent wins sou ontwikkel. Dit was moeilik, ek moes ure en ure van grafiek analise en tegniese ontleding eksperimenteer met 'n wye verskeidenheid van handel stelsels te doen en metodes waarvan nie een bewys so konsekwent as ek het gehoop om te wees. Na 3 jaar se marknavorsing en voorraad analise en na die lees van meer as 11 verskillende boeke oor Trading ontdek ek die handel metode wat my lewe verander het. A handel metode wat ek het terug getoets 'n verbeterde op die skep van my eie tegniek, Die Vier Stap Bevestiging Ingenieurswese. Toe ek die kollege verlaat ná die voltooiing van my BSc in biotegnologie en organiese chemie, het ek begin handel Forex voltydse want vanaf die ouderdom van 16 Ek het nog altyd om 'n professionele forex handelaar en met my eie Investment company. I ook nuwe droom solank jy werk vir iemand anders hulle beheer van jou bestemming en ek wou nooit iemand ondertekening my salaris, maar my. Ek het hierdie kursus om handelaars te help, want ek weet hoe moeilik dit kan wees handel Forex as jy don t het 'n bewese handel metode. Hierdie kursus is nie 'n vinnig ryk natuurlik, so as dit is wat jou op soek na dan Don t, neem hierdie kursus. Hierdie kursus is egter 'n kursus wat jou sal toerus met die kennis om 'n gemaklike lewe aanlyn te maak. Wat jy sien in die lewe wat ons het om kanse te waag en ek het 'n kans 8 jaar gelede met Forex en dit het my letterlik uit niks iets gedra. Jy kan enigiets doen jy jou verstand om Advanced Markanalise Elke handel waarskuwing is onmiddellik gepubliseer op die webwerf en al die handelaars wat ingeskryf is ons handel waarskuwings pakkette is dadelik in kennis gestel van 'n nuwe handel waarskuwing uitgereik via e-pos met 'n skakel na die handel strategie. Om die egtheid van die handel waarskuwings verseker ons sluit die term wat gebruik word vir die analise en die datum en tyd van die handel waarskuwing uitgereik is gedokumenteer. Binne 'n paar minute te publiseer ons 'n skakel na die handel waarskuwing op ons Facebook-blad. Eerder as om 'n leë handel waarskuwing maar ons verskaf ook belangrike inligting ten einde ons handelaars te help: Tegnies / fundamentele strategie agter die handel te waarsku Die grafiek gebruik om die handel waarskuwing Entry prys lei, stop verlies en neem wins bestellings Die Risiko-verhouding (RR) vir die handel waarsku die geraamde tydsduur van die handel kan word gehou op updates op die ambagte vorder deur middel van e-pos Al ons handel waarskuwings is ten volle gedokumenteer in ons ambagte prestasie sedert 2014, wat is die strategieë agter die handel waarskuwings, die handel waarskuwings besonderhede 'n vordering van die handel met screenshots van die huidige grafiek van die instrument tot die handel is gesluit. Ons het ook ons ​​eie drawdown bestuur voer om die markblootstelling verseker bly laag, wat ook weerspieël in die kas ons oefen en netto valutablootstelling. Wat Ons Handelaars Sê Oor Ons was ek baie gelukkig om DDMarkets vind. Ek is na aanleiding van jou strategieë vir 'n lang tyd en ek moet erken dat jy net een van die beste. Hou aan met die goeie werk. Ek is die handel forex vir meer as 5 jaar. Jou handel waarskuwings het my baie aan my vertroue te herwin en daarin slaag om 'n plek waar ek gedink het ek was op die punt om te misluk gehelp. Baie dankie vir al die harde werk. Ek en my vrou gevier wanneer jy die lang handel in goud gesluit. Don t verander jou strategie, hou dit presies soos dit is. Ek sien uit na jou toekomstige analise in die mark. Ek het baie min hoop in te meld vir handel waarskuwings. Dank God Ek het my ingeskryf by jou, 'n fantastiese handel waarskuwings en mark updates. Ek is baie gelukkig met jou. Baie van my kollegas het my vertel dit sal vir my 'n lang tyd om die mark te verstaan. Jou handel waarskuwings het my gehelp die mark te verstaan, want jy verduidelik waarom die prys styg of daal sal gaan. Ek gevolg al jou ambagte en ek is baie gelukkig met jou besluit om EURUSD koop. Hierdie ouens doen 'n wonderlike werk. Ek is die handel vir 3 jaar en ek is baie beïndruk met hulle tot dusver. My beste handel was so lank EURCHF. Ek het 'n paar twyfel, maar ek is bly dat ek die handel het. Dit EURUSD lang handel was ongelooflik. Terwyl my vriende het my vertel daar is nie 'n kans die Euro sal styg het ek besluit om jou besluit te volg. Goeie ontleding. My enigste spyt is nie in Mei 2014 onderteken as 'n ingeskrewe handelaar jy sal onmiddellik via e-pos in kennis gestel word wanneer 'n nuwe handelsmerk waarskuwing uitgereik is saam met enige toekomstige opgraderings ons besluit om te maak met betrekking tot die handel in terme van die verskuiwing van die stop, neem wins en besef alen. Ons binêre opsies handel waarskuwings is ten volle new om te verseker dat die handelaar sal immuun teen die sensitiewe aard van die mark as die invoerprijs (teiken prys) wees is van kardinale belang vir die sukses van die handel waarskuwing. Ons bied 'n aantal planne om voorsiening te maak 'n groter buigsaamheid om alle vorme van aanlyn handelaars te pas. Meld neem slegs 'n paar minute en jy is dadelik by die handel waarskuwings beplan wat jy gekies het. Ontwerp vir handelaars Teken in op ons RSS Feed Handel Alert Performance Sondag Nag Kies DDMarkest weeklikse markverslag is wat die internasionale markte vir die komende week. Die verslag sal ook die sleutel fundamentele gebeure en tegniese vlakke van ons kapitaalmarkte ontleder. Alhoewel dit kan wissel, die markte wat die weeklikse verslag oor die Forex mark, kommoditeite, indekse, en Stocks. Alert oor die hele Week Vind DDMarkets handel Aanduidings van vier verskillende bateklasse. Die buitelandse valuta mark, kommoditeite, indekse en Stocks. Dit is deel van die handel ruimte vir ons intekenaars waar ons intraday handel strategieë in verskeie markte soos Forex (die valutamark) vry te stel, kommoditeite en indekse. Intekenaars outomaties in kennis gestel via e-pos wanneer 'n nuwe handelsmerk strategie gepubliseer. Ons glo behoorlike opvoeding is die sleutel tot sukses. Deur die gebruik van ons ondervinding in die globale markte is ons trots om jou ons mark onderwys artikel aan te bied vir beide nuwe en ervare handelaars. Hoe om ons globale handel waarskuwings gebruik Hoe om ons intraday strategieë gebruik


No comments:

Post a Comment